У рамках розвитку проєкту “Харківські спортивні шкільні ліги” міська влада запропонувала студентам-дизайнерам розробити сучасні емблеми для кожної школи, яка братиме участь у змаганнях. У розробці логотипів братимуть участі і самі школярі.
Персональний спортивний логотип навчальні заклади зможуть використовувати на спортивній формі гравців шкільних команд, своїх сторінках у соціальних мережах та сайтах. Обрана тварина стане для дітей своєрідним талісманом, який супроводжуватиме учнів протягом усього навчання. Студенти-розробники, у свою чергу, отримають практичні навички та перший досвід співпраці з реальним замовником.
Щоб емблеми були виконані у єдиному стилі, Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту запропонував дизайнерам наступну концепцію: карту Харкова накласти на карту континентів світу. Райони міста розмістилися на ній наступним чином: Cлобідський район - в Африці, Шевченківський та Холодногірський район поділили Північну Америку, на території Південної - Новобаварський район. Київський - займатиме Європу, Московський та Немишлянський розділяють Азію. Індустріальний район розташувався в Австралії, а Основ’янський - в Антарктиді.
Школярам же та керівникам навчальних закладів владники пропонують обрати для логотипу ту чи іншу тварину, яка мешкає або колись проживала на зазначеній території.
Довідка. “Харківські спортивні шкільні ліги” - змагання серед школярів, які проводяться щорічно з жовтня по травень місяць, і складаються з трьох етапів:
1 - змагання в загальноосвітніх навчальних закладах, на якому формуються збірні школи;
2 - турніри в районах міста, на яких визначається переможець районних змагань;
3 - фінальні міські змагання, де визначається чемпіон шкільної ліги з того чи іншого виду спорту.
Мета проєкту - розвиток та популяризація фізкультури, спорту та здорового способу життя у підростаючого покоління харків’ян.
На сьогодні в Харкові змагання проводяться з 11 спортивних ліг: армспорт, бадмінтон, регбі, баскетбол, баскетбольна ліга 3х3, волейбол, шахи, гандбол, легка атлетика, футбол, черлідінг.