Логотип

 

З 12 серпня 2020 року Kharkiv Sport City використовує новий логотип та фірмовий стиль, розроблений у співпраці з брендинговим агентством “Boomerang”. 

Філософія


Наше бачення

Щоб Харків був першим містом у галузі розвитку спорту в Україні. 

Наша місія

Встановлювати нові цілі та впроваджувати сучасні досконалості у спорті.

Наші цінності


Відкритість 

Наша команда володіє якостями відкритості та прозорості у співробітництві зі спортивною спільнотою та мешканцями міста. Разом до спільних перемог.

Інноваційність

Ми вивчаємо світовий досвід, розробляємо ідею та впроваджуємо новітній або удосконалюємо існуючий продукт у сфері спорту. Наш результат — це системна діяльність, яка спрямована на реалізацію досягнень, що сприяє кількісним та якісним змінам у сфері спорту. Сучасний спорт для нашого міста.

Цілеспрямованість


Ми не боїмося мислити масштабно. Те, про що інші лише мріють, ми ставимо собі за мету. Ми завжди боремося до останнього. Командний дух веде нас до перемоги. Ми не зупиняємося на досягнутому, а встановлюємо собі нові, ще більш амбітні цілі.

Надійність

У своїй роботі забезпечуємо належну ефективність, високу якість послуг для задоволення потреб наших учасників та партнерів.

Безпека

Ваша безпека під час спортивних заходів — наш найвищий пріоритет!

Сутність нашого бренда

Спортивний дух міста та відкритість до втілення сучасних проектів.

Наша мета

Бути найспортивнішим містом в Україні. Перший український спорт-сіті.

Попередній логотип активно використовував традиційний символ міста — Дзеркальний струмінь.

Новий логотип, як і загальна стилістика, побудовані на використанні декількох простих графічних елементів — колі та лінії. Знак являє собою стилізовану букву «Х» (Харків), виконану на основі перетину елементів олімпійських кілець і ліній, що символізують спортивні атрибути.

Лінія — один з найбільш актуальних графічних символів у спорті й місті: візуалізація бігових і велодоріжок, стадіонів, розміток спортивних майданчиків. Олімпійські й спортивні стрічки мають лінійну структуру так само, як і міські будівлі, маршрути руху, паркові зони, струмені фонтанів. Символічні використання варіантів кола і ліній у спортивному брендингу стали лаконічним і сучасним рішенням для спортивного бренду міста".

Новий спортивний бренд міста повинен бути актуальний не тільки в межах спортивних змагань і клубів, а й застосовуватися на модному спортивному одязі, сувенірах, спортивних зонах, відкритих майданчиках. Він повинен гармонійно й сучасно вписуватися в міське середовище, бути частиною загальної спортивної культури міста.

 


VІI Харківський міжнародний марафон :
днiчасимiнутисек Детальніше


Інформаційні платформи