Характеристики

Атракції
Комсомольське озеро,Саржин яр

Опис

Маршрут починається від старту велодоріжки Сокольники –П'ятихатки вздовж Білгородського шосе. Їдемо цією велодоріжкою 350 м, повертаємо на тротуар перед велопрокатом «Велоспиця», і доїжджаємо до залізничного переходу. Переходимо через нього і повертаємо праворуч. Проїхавши 100 м на роздоріжжі повертаємо ліворуч на стежку (орієнтир зліва – огорожа Бази Харківської державної академії фізичної культури). Проїжджаємо близько 450 м до роздоріжжя, де буде житловий будинок (північно-західний напрямок). На роздоріжжі повертаємо праворуч на гравійну дорогу, яка відразу приймає ліворуч і плавно спускається до Комсомольського озера. Проїжджаємо нею 180 м, і на роздоріжжі повертаємо ліворуч, на стежку в Лісопарк. Ця стежка примикає до іншої стежки - повертаємо праворуч і через одне роздоріжжя –  ліворуч. Спускаємося схилом, перетинаємо грунтівку, рухаючись прямо іншою стежкою, яка веде до автомобільного моста.
Проїжджаємо під ним і їдемо далі стежкою вздовж струмка. Ця стежка проходить Саржиним яром і примикає до однієї з велодоріжок.
У Саржиному яру можна набрати чистої води, зануритися у крижану купальню або просто відпочити. Тут закінчується маршрут.