Характеристики

Атракції
Дитяча залізниця, Саржин яр, канатна дорога, Комсомольське озеро

Опис

Маршрут починається на старті велодоріжки у Сокільниках.
Уздовж велодоріжки проходить Дитяча залізниця – нам до неї. Переходимо залізничну колію і прямуємо у бік центру Харкова.
Спершу проїжджаємо під автомобільним мостом, потім через залізничний міст і за ним повертаємо праворуч на стежку. На найближчому роздоріжжі повертаємо праворуч і їдемо до наступного роздоріжжя. Увага: дорогою буде крутий яр! Доїхавши до роздоріжжя повертаємо праворуч, виїжджаючи на велодоріжку, яка серпантином спускається у Саржин яр.
Тут прокладена мережа велодоріжок, якими можна виїхати до різних вулиць цього району Харкова.
У Саржиному яру можна відпочити, набрати води, зануритися в купальню та ін. Після відпочинку вирушаємо далі за маршрутом, рухаючись велодоріжкою у східному напрямку. Їдемо до Канатної дороги і від неї піднімаємося вгору велодоріжкою до вул. Отакара Яроша. Виїхавши на цю вулицю повертаємо праворуч та їдемо до перехрестя з вул. Дерев'янка.
На перехресті повертаємо ліворуч, проїжджаємо по вул. Дерев'янка приблизно 350 м і перед супермаркетом АТБ повертаємо праворуч. Через 100 м виїжджаємо на роздоріжжя, гравійна дорога лівіше веде до Лісопарку. Нею проїжджаємо 1 км і на перехресті повертаємо праворуч, рухаючись до альтанки колодязя. Вона розташована на роздоріжжі у низині яру в Лісопарку, тут також можна відпочити.
На цьому роздоріжжі повертаємо праворуч, рухаючись низом яру. На наступному роздоріжжі почнеться гравійна доріжка, що йде вгору, і вузька стежка прямо - нам сюди. Далі одна стежка піде вниз до озера, а інша вище від озера – нам сюди. Виїжджаємо на оглядовий майданчик біля  Комсомольського озера.
Від нього їдемо вгору гравійною дорогою, минаючи лижну базу «Динамо» та пейнтбольний клуб «Бомба». Під'їжджаємо до Дитячої залізниці, переходимо її, проїжджаємо повз велосипедний прокат, виїжджаючи на велодоріжку  Сокольники – П'ятихатки. Повернувши у напрямку центру міста ми доїдемо до початку велодоріжки, звідки стартували. Тут закінчується маршрут.