Характеристики

Атракції
2000-річчя Різдва Христового, Лісопарк

Опис

Маршрут розпочинається біля храму на честь 2000-річчя Різдва Христового (Павлове Поле), що знаходиться на перехресті проспекту Науки з вулицею Дерев'янка.
Проїжджаємо 100 м на схід від храму і повертаємо ліворуч до Лісопарк (орієнтир – знак із зображенням велосипеда). Звідси починається гравійна доріжка, їдемо нею до роздоріжжя. На роздоріжжі перетинаються гравійна доріжка і кілька стежок, нам треба праворуч – на стежку у північно-східному напрямку. Згодом напрямок стежки зміниться на північний, потім перетинаємо гравійну дорогу (Олексіївка – Павлове Поле) і трохи далі виїжджаємо на галявину. Тут є роздоріжжя: повертаємо ліворуч і відразу праворуч до Лісопарку. Доїжджаємо до наступного роздоріжжя (від в'їзду в Лісопарк до повороту ліворуч на роздоріжжі приблизно 3 км). Тут повертаємо ліворуч на гравійну дорогу, яка спускається до яру. Перед підйомом можна зупинитися біля лавок для відпочинку.
Після відпочинку піднімаємося вгору гравійною дорогою, виїжджаючи з Лісопарку до Олексіївського житлового масиву. На роздоріжжі повертаємо праворуч до Кільцевого шляху і, не доїжджаючи до нього, портаємо ліворуч. Проїжджаємо крізь двори висотних будинків, доїжджаючи до перехрестя – на ньому ліворуч. Маршрут закінчується біля трамвайного кола на Олексіївці.