Характеристики

Рівень складності
середній
Атракції
завод «Серп і Молот», сквер біля станції метро «Захисників України»

Опис

Маршрут починається біля перехрестя проспектів Московського та Архітектора Альошина від залізничної платформи «Лосєве».
Їдемо від залізничної платформи «Лосєве» до вул. Лосівської асфальтованою дорогою. Не доїжджаючи до неї, забираємо ліворуч на стежку вздовж вул. Лосівської по парковій зоні. Виїжджаємо на роздоріжжя і повертаємо праворуч на доріжку, по ній перетинаємо вул. Лосівську, доїжджаючи до пам'ятника тракторобудівникам. Від нього повертаємо ліворуч у паркову зону на стежку. Трохи далі стежка буде проходити вздовж трамвайної лінії. Доїжджаємо до трамвайної зупинки, яка розташована біля перехрестя з проспектом Тракторобудівників.
По пішохідному переходу перетинаємо це перехрестя і продовжуємо рух по вул. Лосівській. Заїжджаємо на автомобільний міст над Московський проспектом і спускаємося з нього на проспект. Через 100 м повертаємо праворуч на стежку до залізниці, перетинаємо одну з колій і повертаємо ліворуч, щоб їхати далі між двома коліями. Доїжджаємо до залізничного переходу, на ньому повертаємо праворуч до гаражного кооперативу. За його воротами повертаємо ліворуч і їдемо вздовж паркану до роздоріжжя. Тут повертаємо ліворуч і відразу праворуч на ґрунтівку, яка проходить вздовж приватного сектора. З лівого боку буде видно залізницю - орієнтуємося неї.
Як тільки проїдемо під автомобільним мостом на проспекті Лева Ландау (район станції метро «Турбоатом»), на роздоріжжі повертаємо праворуч. Спускаємося вниз асфальтованою дорогою і через 500 м на роздоріжжі повертаємо ліворуч, на наступному роздоріжжі – також ліворуч (поруч територія колишнього заводу «Серп і Молот»).
За залізничним переходом повертаємо праворуч у провулок Корсиковський і виїжджаємо ним до автомобільного моста – нам під міст. Тут переходимо залізничну колію і продовжуємо рух асфальтованою дорогою вздовж Московського проспекту. Спочатку проїжджаємо повз сквер ім. Кутакова, потім – сквер ім. Академіка Павлова і відразу за цим сквером на пішохідному світлофорі переходимо на інший бік Московського проспекту до скверу біля станції метро «Захисників України». Тут кінець маршруту.