Характеристики

Атракції
МТВ-парк, Лісопарк

Опис

Маршрут починається від старту велодоріжки у Сокольниках.
Спершу під'їжджаємо до дитячої залізниці, переходимо залізничну колію і гравійною доріжкою рухаємося вздовж колії у напрямку П'ятихаток до виїзду Харкова.
Через 300 м зліва буде паркан бази Харківської державної академії фізичної культури, звідси приймаємо ліворуч, у бік від залізничної колії. Через 500 м поблизу пейнтбольного об'єднання «Клан» розташований МТВ-парк. Тут є мережа технічних доріжок, де можна відпрацьовувати техніку їзди на велосипеді. Від трампліну є стежка, яка плавно спускається з гори і веде до низини яру в  Лісопарку. Орієнтир – високовольтна лінія (північний напрямок). Їдемо яром – попереду буде колодязь з альтанкою, де можна перепочити.
Продовжуємо рух яром у північному напрямку, і через 500 м праворуч буде траса для крос-кантрі (позашляхових перегонів). Оглянувши її, їдемо далі яром. За цією трасою можна повернути праворуч на стежку і проїхати частину маршруту по ній, а потім знову повернутися на стежку, якою ми їхали раніше, опинившись трохи попереду.
На роздоріжжі продовжуємо рухатися прямо по стежці на крутий підйом, залишаючи позаду поворот ліворуч – продовження яру. Дотримуючись північного напрямку, доїжджаємо до дитячого оздоровчого табору «Лісова казка». Оминаємо його з правого боку вздовж паркану і виїжджаємо до котеджних будинків  (район Тихі Вулиці), де прокладено асфальтовану дорогу. Цією дорогою прямуємо до Білгородського шосе. Не доїжджаючи до нього 20 метрів, повертаємо ліворуч на стежку, якою доїжджаємо до П'ятихаток. Веломаршрут завершується на фініші велодоріжки Сокольники – П'ятихатки.