Характеристики

Сіряківський ліс

Опис

Маршрут середньої складності.
Маршрут починається на перехресті біля Харківської гімназії № 86 на вул. Ігоря Муратова (Залютине).
Від перехрестя ліворуч від асфальтованої дороги стежка веде у листяний ліс у бік геріантричного пансіонату – нам на неї (західний напрямок).
Через 700 м виїжджаємо на лісову просіку, тут повертаємо ліворуч і через 150 м –праворуч. На наступному роздоріжжі, знову повертаємо ліворуч і проїжджаємо 130 м ґрунтівкою, після цього повертаємо праворуч, проїжджаючи повз приватний будинок. За ним на роздоріжжі приймаємо ліворуч, а через 400 м – праворуч і знову через 100 м – ліворуч. Спускаємося вниз ґрунтівкою, залишаючи позаду листяний ліс і виїжджаючи до соснового бору, ліворуч буде видно паркан виправної колонії (600 м). На роздоріжжі забираємо праворуч (західний напрямок).
Через 250 м стежкою виїжджаємо на одне з відгалужень Кільцевого шляху і проїжджаємо повз дві автозаправки до іншого його відгалуження. Від нього через 50 м від автозаправки праворуч є стежка до соснового бору – нам на неї. Рухаємося цією стежкою паралельно Сумській трасі 1,5 км поки не виїдемо на асфальтовану дорогу сел. Подвірки (вул. Фелікса Дзержинського). Тут на роздоріжжі повертаємо праворуч і затяжним підйомом їдемо до листяного лісу (950 м). Ліворуч від дороги буде стежка, що веде в ліс, нам на неї (північно-західний напрямок). На наступному роздоріжжі поблизу приватних будинків с. Сіряки, повертаємо ліворуч (через 900 м). Далі рухаємося в західному напрямку до околиці лісу (700 м), там повертаємо праворуч і їдемо до роздоріжжя, орієнтиром буде поле. Від роздоріжжя їдемо прямо вздовж поля ґрунтівкою (північно-західний напрямок), по дорозі будуть дачні ділянки. Спустившись до яру, ми опинимося на роздоріжжі ґрунтівок. Одна дорога веде ліворуч, інша прямо, низиною яру – нам прямо. Через 400 м повертаємо праворуч на крутий підйом, який завершується поруч із полем. Ліворуч від дороги є оглядовий майданчик, з нього відкривається чудовий краєвид долини. Тут можна посидіти на лавці та відпочити.
Продовжуємо рухатися за маршрутом, праворуч буде поле, а ліворуч – ліс. На роздоріжжі повертаємо ліворуч, і через 150 м буде видно приватні будинки с. Сіряки. Продовжуємо їрух однією з вулиць цього села (південно-східний напрямок). Наприкінці вулиці знову в'їжджаємо в ліс, там повертаємо ліворуч на стежку, що йде околицями села. Нею доїжджаємо до перехрестя з Кільцевим щляхом (східний напрямок).
Переїжджаємо через Кільцевий шлях до кута лісу. Там буде безліч стежок, які ведуть до геріатричного пансіонату (південно-східний напрямок). Виїхавши до нього, до кінцевої точки маршруту біля Харківської гімназії № 86 можна дістатися асфальтованою дорогою або стежками, що йдуть уздовж цієї дороги.