Характеристики

Атракції
Основ’янське озеро, р. Жихорець, залізнична станція Основа, озеро Кар’єр

Опис

Маршрут починається на перехресті проспекту Гагаріна з вулицею Молочною. Їдемо асфальтованою дорогою, паралельною пр. Гагаріна у бік Харківського м'ясокомбінату приблизно 1,5 км (південно-східний напрямок) до головних воріт м'ясокомбінату. Далі їдемо стежкою вздовж паркану м'ясокомбінату, виїжджаємо на невеликий майданчик серед промислової зони. Тут повертаємо праворуч і відразу ліворуч, доїжджаючи до перехрестя  асфальтованих доріг. На ньому повертаємо ліворуч, перетинаємо залізничний переїзд і за ним на перехресті знову повертаємо праворуч, слідуючи асфальтованою дорогою.
Через 800 метрів від перехрестя основна дорога піде ліворуч, а ми з'їжджаємо прямо на ґрунтову дорогу і рухаємося вздовж залізничних колій.
Переїжджаємо р. Сухий Жихор, і через 300 метрів буде роздоріжжя стежок (промислова зона). Далі прямуємо стежкою ліворуч від паркану промислової зони, проїжджаємо двір висотних будинків і виїжджаємо до роздоріжжя. Тепер потрібно виїхати на вул. Достоєвського,тут повернути праворуч і продовжити рух у західному напрямку до автомобільного моста через залізничну колію. Проїжджаємо автобусне коло і через 350 м за ним повертаємо ліворуч на ґрунтову дорогу (вул. Озерна). Їдемо вздовж озера, тут можна зробити зупинку, щоб відпочити та скупатися. Незабаром на роздоріжжі, яке знаходиться на бугрі, приймаємо ліворуч. Біля роздоріжжя встановлено пам'ятник, на згадку про загиблих в авіакатастрофі 2 січня 2006 року.
Доїжджаємо до наступного роздоріжжя і продовжуємо рухатись прямо до крайнього будинку. Від нього піднімаємось на бугор, до стежки у сосновому лісі. Їдемо у західному напрямку, перетинаючи одну просіку. За 100 м до приватного сектора стежка поверне ліворуч (у південно-східному напрямку) і  незабаром перейде у просіку. Якщо ліворуч видно берези, напрямок руху обраний правильно. У лісі буде багато просік та стежок – дотримуємося накатаної просіки. Невдовзі виїжджаємо із соснового лісу на вул. Зелений Гай. Тут повертаємо праворуч, доїжджаючи до Т-подібного перехрестя з вул. Велика Жихорська, повертаємо ліворуч, проїжджаємо 180 м, і повертаємо праворуч на вул. Ерліха. Далі переходимо через місток р. Жихорець. Тут є колонка, де можна набрати питної води. Біля колонки дві стежки, вибираємо ту, яка йде вздовж русла, виїжджаємо нею на вул. Тернопільську. Тут
повертаємо праворуч, на наступному перехресті зі світлофорним регулюванням – ліворуч (Мереф’янське шосе).
Через 200 м на перехресті повертаємо праворуч на асфальтовану дорогу. Від неї починається стежка, яка веде до лісу. Прямуємо цією стежкою і через 1 км праворуч буде кар'єр, ще через 400 м, не доїжджаючи до приватних будинків, потрібно повернути ліворуч на стежку. Їдемо вздовж вул. Камишева до Мерефянського шосе. На шосе оорієнтир зліва – автозаправка «Marshal».
Виїхавши на шосе, повертаємо праворуч, до пішохідного світлофора. Тут переходимо на інший бік шосе і далі рухаємося вздовж нього до залізничних колій. Біля них повертаємо ліворуч і проїжджаємо 2,3 км до підземного пішохідного переходу.
Переходимо ним (220 м) до залізничної станції Основа. Від переходу їдемо стежкою у південно-східному напрямку до автомобільної дороги (вул. Валдайська; орієнтир – магазин «Кулиничі»).
Виїхавши на дорогу повертаємо праворуч і відразу ліворуч на ґрунтову дорогу (вул. Гурзуфська). Проїжджаємо 280 м і повертаємо праворуч на вул. Жихорську. Виїжджаємо знову на асфальтовану дорогу (вул. Деповська), проїхавши нею 60 м, знову з'їжджаємо на ґрунтівку (вул. Бригадна). Через 800 м на Т-подібному перехресті повертаємо праворуч і трохи далі – ліворуч. Виїжджаємо на пр. Гагаріна.
Їдемо праворуч у бік перехрестя зі світлофорним регулюванням. Переходимо на інший бік проспекту й далі їдемо повз багатоповерховий будинок і супермаркет «Метро» (північно-східний напрямок) до гаражів. Від них починається стежка, що йде між озером Кар’єр та огородженою територією Харківського національного університету внутрішніх справ. Наприкінці огорожі стежка поверне ліворуч і виведе на ґрунтову дорогу. Нею доїжджаємо до містка через р. Сухий Жихор. Рухаємося вздовж цієї річки провулком Машинобудівним до перехрестя з вул. Аскольдівською, повертаємо ліворуч і цією вулицею виїжджаємо до проспекту Героїв Сталінграда. Маршрут закінчується на перехресті вулиці Морозова і проспекту Героїв Сталінграда (орієнтир – ресторан «Злітаючий дракон».