Характеристики

Рівень складності
середній
Атракції
Парк ім. Фаріса Сафарова, Григорівський бір, Удянський гідропарк, Гуківський міст, сосновий бір

Опис

Маршрут починається біля парку ім. Фаріса Сафарова (Холодна гора).
Спочатку рухаємось по проспекту Любові Малої у бік лісового заказника місцевого значення Григорівський бір (південно-західний напрямок). Для безпеки руху краще їхати тротуаром. Доїжджаємо до перехрестя, від якого видно Григорівський бір, і від перехрестя повертаємо на лісову стежку праворуч, що йде лісом уздовж траси. Нею проїжджаємо 450 м до роздоріжжя, повертаємо праворуч і трохи далі ліворуч. На наступному роздоріжжі стежка піде праворуч, звідси видно залізничну колію, і через 100 м буде залізничний перехід, від нього починається промислова зона. Григорівським шосе доїжджаємо до перехрестя і повертаємо праворуч на вул. Баркалова (600 м). Через 350 м на роздоріжжі повертаємо ліворуч до моста через р. Уди (Удянський гідропарк). Тут буде дамба, на іншому березі річки за нею – пташиний ринок.
Ми їдемо правим берегом річки до сел. Пісочин. Дорогою проїжджатимемо станцію човнів «Баварія», за нею  проїдемо під автомобільним мостом: (Гуківський міст) і лугом доїдемо до водопровідної труби. Тут буде роздоріжжя – нам праворуч. Через 200 м забираємо ліворуч під трубою і під'їжджаємо до перехрестя, де видно приватні будинки сел. Пісочин. На перехресті повертаємо праворуч, на вул. Весела, проїжджаємо під автомобільним мостом через Кільцевий шлях і ґрунтівкою рухаємося вздовж р. Уди, орієнтир — авторинок «Лоск»(на іншому березі ріки).
Наближаючись до приватних будинків, на роздоріжжі повертаємо праворуч на асфальтовану дорогу, через 10 м ліворуч і знову праворуч – ближче до р. Уди. Уздовж річки буде висаджений сосновий бір, ми його проїжджаємо до пішохідного моста. У парку є кафе, тутможна відпочити, скупатися в річці, сфотографуватися.
Переходимо міст, ліворуч буде видно розширення русла річки, на якому є маленькі острівці. За мостом їдемо прямо до роздоріжжя, на ньому повертаємо праворуч, потім ліворуч переходимо через залізничну колію і доїжджаємо до Сумської траси. Цією трасою проїжджаємо 100 м і переходимо на її інший бік до п'ятиповерхового будинку. Від цього будинку їдемо до соснового лісу (у східному напрямку), переїжджаючи вул. Фелікса Дзержинського. Опинившись у лісі, там рухаємося стежкою вздовж Сумської траси. Проїжджаємо повз автозаправку «Окко», доїжджаючи до одного з відгалужень розв'язки Кільцевого шляху. Виїжджаємо на цю асфальтовану дорогу, повертаємо ліворуч до заправки, від заправки перетинаємо Кільцевий шлях і рухаємося до наступної заправки, біля якої проходить ще одне відгалуження Кільцевого шляху. Їдемо ним униз, ліворуч буде стежка до соснового лісу. Повертаємо на неї і їдемо у східному напрямку до трамвайного кола (Залютине). Тут закінчення маршруту.