Характеристики

Атракції
р. Немишля

Опис

Маршрут починається біля перехрестя проспекту Ювілейного та Салтівського шосе (602мрн Харкова). Починаємо рух вздовж лісопосадки на вул. Сіверській, яка йде парралельно до автомобільної траси. Проїжджаємо перше роздоріжжя (північно-східний напрямок). Стежкою заїжджаємо в лісопосадку, і рухаємося до наступного роздоріжжя. Через 1,9 км від цього роздоріжжя  повертаємо праворуч у наступно лісопосадку і через 300 м виїжджаємо в поле на ґрунтову дорогу. Дорога веде вниз, і буде роздоріжжя, де нам слід повернути праворуч наприкінці спуску.
Далі рухаємося ґрунтовою дорогою вздовж с. Бражники та р. Немишля, дотримуючись південно-західного напрямку. Незабаром ґрунтова дорога піде праворуч до роздоріжжя, а нам треба повернути ліворуч на одну з вулиць Кулиничів. Проїжджаємо повз приватні будинки до перехрестя вул. Ювілейної та вул. Грищенка (орієнтир – п'ятиповерхові будинки). Повертаємо ліворуч та через 100 м – праворуч. Проїжджаємо повз п'ятиповерховий будинок, і за ним буде стежка, що йде вздовж розширення русла р. Немишля.
Далі доїжджаємо нею до греблі, виїжджаємо на асфальтовану дорогу і через 200 м перед парканом приватного будинку повертаємо ліворуч на стежку.
Стежка веде вздовж р. Немишля до наступного роздоріжжя (орієнтир – приватний будинок). Тут повертаємо праворуч на провулок Воскобійницький і піднімаємося вгору до розвилки (200 м), на якій повертаємо праворуч на вул. Воскобійницька. Проїхавши до кінця цієї вулиці на роздоріжжі, повертаємо ліворуч і одразу праворуч на вул. Драгоманова. Нею їдемо до кінця маршруту – лісопосадки вздовж Салтівського шосе.