Характеристики

Атракції
р. Лопань, Комсомольське озеро, р. Уди

Опис

Маршрут починається від Т-подібного перехрестя пр. Гагаріна з пров. Мовчанівським біля автовокзалу. Їдемо цим провулком у південному напрямку до автомобільного мосту, де провулок упирається у вул. Гольдбергіївську. Перед мостом з правого боку спускаємося вниз стежкою до залізничних колій і перетинаємо їх. Далі прямуємо вздовж колій стежкою, і на їх розгалуженні забираємо праворуч, доїжджаючи до асфальтованої дороги – вул. Греківської (орієнтир – автозаправка «Окко»).
Виїжджаємо на цю вулицю, повертаємо ліворуч через 200 м. повертаємо праворуч на вул. Текстильну. Кінець вулиці виходить до лівого берега р. Лопань. Доїхавши сюди, повертаємо ліворуч і рухаємося ґрунтівкою вздовж річки в південному напрямку. Чітко дотримуємося дороги вздовж річки аж до греблі. Від неї направляємось ліворуч стежкою до пішохідного містка. Переходимо на інший бік канави з водою, і повертаємо праворуч на стежку до р. Лопань.
Продовжуємо рух уздовж річки, проїжджаємо під двома залізничними мостами, дотримуємося ґрунтівки вздовж річки, ліворуч від нас будуть відстійники.
Увага! Ґрунтівка буде забирати ліворуч, як і саме русло річки – проїжджаємо цей шлях до маленької розвилки. Тут основна ґрунтівка піде ліворуч, навіть майже у зворотному напрямку, а праворуч почнеться малопомітна стежка через очерет – нам сюди. Трохи далі на розгалуженні стежок приймаємо праворуч, ближче до річки і їдемо до автомобільного мосту (Достоєвська вул.) Проїжджаємо під цим мостом стежкою, і на наступному роздоріжжі повертаємо ліворуч на ґрунтівку. Нею проїжджаємо 100 м, перетинаємо ще одне роздоріжжя, прямуючи на стежку, що почнеться вздовж болота. Знову виїхавши до роздоріжжя, повертаємо праворуч на ґрунтівку вздовж озера. Чітко дотримуємося ґрунтівки, яка огинає озеро.
Уздовж озера розташований сосновий бір. Місцями тут можуть траплятися ділянки глибокого піску, якими важко їхати.
Проїжджаємо піщану гору і за нею повертаємо праворуч на піщану ґрунтівку. Нею виїжджаємо із соснового бору до однієї з вулиць с. Жихор. На роздоріжжі повертаємо ліворуч на вул. Тернопільська, через 250 м на перехресті – праворуч на вул. Велика Жихорська. Через 250 м – праворуч і  через 50 м – ліворуч. Проїжджаємо повз цвинтар, і стежкою в'їжджаємо в ліс. Спускаємося з гірки та на роздоріжжі повертаємо ліворуч до вул.
Крюківської. Цією вулицею можна їхати вздовж приватних будинків або обрати стежку, яка йде краєм лісу. Незабаром будівлі закінчуються і по обидва боки буде ліс – їдемо прямо до наступного роздоріжжя, на якому повертаємо ліворуч. З лівого боку буде луг, а з правого – ліс.
На наступному роздоріжжі повертаємо праворуч на стежку вздовж лівого берегу р. Уди. Незабаром виїжджаємо на автомобільний міст (вул. Достоєвського) і перетимнаємо р. Уди, далі на перехресті асфальтованих доріг повертаємо праворуч – тепер вздовж правого берегу р. Уди.
Проїжджаємо завод «Коксохім», перетинаємо залізничний перехід і залізничний переїзд і їдемо до кола трамваю (Новожанове). Тут закінчується маршрут.