Характеристики

Атракції
Залютинський ліс

Опис

Цей маршрут для велолюбителів-початківців, на всій його протяжності є звивсті стежки, просіки.
Маршрут починається на перехресті вул. Ігоря Муратова і 1-го Золочівського провулку біля Харківської гімназії № 86.
До Харківського геріатричного пансіонату можна доїхати прямо асфальтованою дорогою або стежкою, яка проходить ліворуч від дороги і також веде до цього пансіонату.
Від пансіонату продовжуємо рух у західному напрямку просікою, що йде через Залютинський ліс. Вона веде до Кільцевого шляху, перетинаємо його і  рухаємося іншою просікою, дотримуючись спочатку західного, а потім північно-західного напрямку.
Доїжджаємо до роздоріжжя, біля якого буде видно приватні будинки с. Сіряки, і тут повертаємо праворуч на стежку. Цією стежкою повертаємося до Кільцевого шляху, виїжджаючи до перехрестя в кінці вул. Сонячної.
Перетинаємо Кільцевий шлях, і відразу за ним, їдемо правішою стежкою  в ліс. Дотримуємося східного та південно-східного напрямку, поки не доїдемо до огорожі пансіонату. Ліворуч від території пансіонату, крім асфальтованої дороги також є стежка, якою можна повернутися до перехрестя, з якого починався маршрут.