Характеристики

Атракції
храм князя Брянського

Опис

Маршрут підходить для початківців і дітей.
Маршрут починається біля велосипедного прокатного пункту
«Велопрокатик» на Білгородському шосе (поряд з автостанцією).
Від велопрокату проїжджаємо 50 м у бік сел. Жуковського і повертаємо праворуч на паркову алею з асфальтованним покриттям. Ліворуч можна побачити мальовничу галявину – гарне місце для відпочинку. Доїжджаємо до перехрестя алей, на ньому повертаємо праворуч, на стежку, що йде через парк (поряд розташована Ендокринологічна лікарня). Цією стежкою доїжджаємо до огородженої території храму Святого Преподобного Благовірного князя Олега Брянського. Уздовж огорожі прокладено тротуар, повертаємо ліворуч і їдемо до центрального входу храму.
Продовжуємо їхати вздовж вздовж огорожі тільки з іншого боку храму і за ним на роздоріжжі повертаємо ліворуч на стежку. Проїжджаємо повз медичну лабораторію, яка залишиться праворуч і, не доїжджаючи вул. Комуни, на роздоріжжі стежок забираємо праворуч, до Білгородського шосе (за шосе знаходиться Меморіальний комплекс Слави). Виїхавши з парку, повертаємо праворуч, стежкою проїжджаємо трамвайне коло, автостанцію і завершуємо маршрут біля прокатного пункту велосипедів.