У Харкові нагородили студентів, які розробили фірмовий стиль для спортивних організацій

17 листопада 2020 16:31

Переможцями стали команди, які створили найцікавіші і найнезвичайніші логотипи для спортивних федерацій та організацій міста, які можна використовувати на формі, брендовій продукції, а також для оформлення особистого сайту і сторінки в соціальних мережах.

Бізнес-гра "RelauchSportChallenge" відбулася в рамках тижня, присвяченого Дню маркетолога. У змаганні брали участь студенти ХНЕУ 1-4 курсів, які навчаються на спеціальності "Маркетинг". Вони розробляли фірмовий стиль для учасників другого потоку "Kharkiv Sport Academy 2.0".

1-е місце зайняла команда студентів під керівництвом куратора Віктора Івановича Рожко в складі Марини Демченко, Євгенії Іванової, Тимура Гайдара, Софії Мараєвої, Валерії Петренко. Вони розробили логотип для федерації бадмінтону Харьковскої області. 

"Срібло" вибороли одразу дві команди, які створили логотипи для обласних федерацій шашок та біатлону.
- Марина Редванська, Валерія Майшимас, Юлія Мотига, Ян Загородній, Євгенія Томенко (куратори Геннадій Олександрович Холодний, Юлія Миколаївна Тер-Карапетянц, Сергій Олександрович Прокопенко);
- Маргарита Старикова, Анастасія Лобас, Анастасія Куценко, Марія Гладкова (куратори Ольга Юріївна Іванова, Наталія Олександрівна Бойко)

Переможці бізнес-гри отримали грамоти від Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради та подарунки від Креативного агентства «Boomerang».

Відзначимо, що Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту постійно налагоджує співпрацю з вищими навчальними закладами міста Харкова і залучає студентів до співпраці зі спортивною громадськістю. Це, на думку директора Департаменту Олексія Чубарова, дозволяє студентам набути практичного досвіду в медіапланування, проектному менеджменті, комп'ютерному дизайні, копірайтингу, створенні рекламного продукту, проведенні маркетингових досліджень, організації рекламних та PR-кампанії. 

Засновник Креативного агентства «Boomerang» Дмитро Грицький, в свою чергу, підкреслив, що бізнес-гра "RelauchSportChallenge" - прекрасний практикум для майбутніх маркетологів, який дозволив отримати перший реалізований проект для особистого портфоліо при першому працевлаштуванні.




Новини в тему

09 квітня 2021
"Метал" і "Житлобуд-1" домовилися про співпрацю
02 березня 2021
Міськрада налагоджує співпрацю зі студентами Харкова
11 грудня 2020
У Харкові відбувся VIII спортивний форум
10 грудня 2020
Науковці, студенти та владники разом запроваджуватимуть інновації в харківський спорт
10 грудня 2020
День до старту. Щорічний спортивний форум у Харкові пройде онлайн
21 жовтня 2020
Харківська міськрада співпрацюватиме зі спортивними профспілками

VII Всеукраїнський фестиваль із хореографії "Tradition and art" :
днiчасимiнутисек Детальніше


Інформаційні платформи