Олексій Чубаров: «У місті настав новий виток розвитку спорту». У Харкова — оновлений спортивний бренд

12 вересня 2020 10:11

Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту презентував новий фірмовий стиль спортивного міста

Відсьогодні Kharkiv Sport City оновлює свій фірмовий стиль. У розробці брала участь команда брендингового агентства Boomerang.

Попередній логотип активно використовував традиційний символ міста — Дзеркальний струмінь. Директор Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Олексій Чубаров розповів, що передувало рішенню про ребрендинг «спортивної столиці»:

«Після створення бренду пройшло практично шість років. За цей час змінилося сприйняття спорту, концепція його позиціонування. Бренд виконав своє призначення — Харків заявив про себе, як місто спорту, „спортивна столиця“. Зараз настав новий виток його розвитку в місті та, як наслідок, він повинен бути пов’язаний з новим брендом».

«Зараз спорт став більш популярний, ніж шість років тому. Зросла кількість людей, які ведуть здоровий спосіб життя. Спорт, як і весь світ, став більш мобільний, швидкий, інформативний. Змінилися багато принципів, підходів, навіть завдання і пріоритети спорту. Все це лягло в основу нового бренду: він став швидким, легким, сприйнятливим, динамічним», — підкреслює Олексій Чубаров.

Директор агентства Boomerang, яке займалося розробкою бренду, Дмитро Грицький розповів докладніше про символи в новому логотипі:

«Проєкт ребрендингу спортивного логотипу міста став для нас логічним продовженням багаторічного досвіду роботи агентства зі спортом у різних його проявах: спортивні турніри, клуби, спортивні бренди. Втілити інтерес і любов до спорту містян у всьому його різноманітті — стало головним завданням ребрендингу.

Логотип, як і загальна стилістика, побудовані на використанні декількох простих графічних елементів — колі та лінії. Знак являє собою стилізовану букву „Х“ (Харків), виконану на основі перетину елементів олімпійських кілець і ліній, що символізують спортивні атрибути.

Лінія — один з найбільш актуальних графічних символів у спорті й місті: візуалізація бігових і велодоріжок, стадіонів, розміток спортивних майданчиків. Олімпійські й спортивні стрічки мають лінійну структуру так само, як і міські будівлі, маршрути руху, паркові зони, струмені фонтанів. Символічні використання варіантів кола і ліній у спортивному брендингу стали лаконічним і сучасним рішенням для спортивного бренду міста».

Дмитро Грицький підкреслив, що новий спортивний бренд міста повинен бути актуальний не тільки в межах спортивних змагань і клубів, а й застосовуватися на модному спортивному одязі, сувенірах, спортивних зонах, відкритих майданчиках. Він повинен гармонійно й сучасно вписуватися в міське середовище, бути частиною загальної спортивної культури міста.

Говорячи про філософію нового логотипу, Олексій Чубаров стверджує, що спорт повинен не тільки об’єднувати людей у групи з різних видів спорту, але й самі види спорту так само повинні об’єднуватися навколо ідеї здорового способу життя та популяризації спорту в цілому.

«Зараз люди хочуть різноманіття вибору, швидкого переходу, легкості прийняття рішення. Спорт повинен враховувати це. Думаю, у нас це вийшло», — каже Олексій.

Директор Департаменту також додав, що протягом місяця буде презентована маркетингова концепція у сфері спорту міста Харкова, яка передбачатиме створення автономної екосистеми спорту, синхронізацію і впровадження сучасних методів комунікації всіх її учасників, а також реклами і PR. Сайт Kharkiv Sport City і соціальні мережі стануть єдиною платформою для спортивних організацій міста, спортивних новин побільшає та їх публікація ставатиме системною.




Новини в тему

15 червня 2021
У Харкові спортсменів навчать створювати і прокачувати свій бренд
07 квітня 2021
Студенти розробляють емблеми для учасників ХСШЛ
15 березня 2021
Плазуни, ссавці, птахи та комахи. Навчальні заклади Харкова обрали тварин для спортивних емблем
17 лютого 2015
У проекта «Я ЗМОЖУ!» з'явився логотип!
30 червня 2013
У Харкова з'явився свій спортивний логотип
24 вересня 2013
Презентован логотип Евробаскета-2015
05 липня 2013
Состоялась презентация логотипа Департамента спортивных имиджевых проектов и маркетинга Харьковского городского совета

ІX Гала-зузстріч «KHARKIV SPORT CITY» :
днiчасимiнутисек Детальніше


Інформаційні платформи