«Ремаркетинг-2015»: час шукати вихід з лабіринту

08 жовтня 2015 13:39

22 жовтня в Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться VII Міжнародний маркетинговий фестиваль «Ремаркетинг-2015». Щороку його відвідують близько 600 pr-фахівців, маркетологів, дизайнерів, креативних директорів. За шість років існування «Ремаркетинг» став не тільки гучною подією в професійному середовищі, але й одним з найяскравіших і концептуальних харківських заходів. Його учасники крім обговорення важливих для розвитку галузі питань, встигли побути дітьми, поспілкуватися з космічними штурмовиками і навіть зустріти кінець світу. Цього року сьомий (і як наполягають організатори, ювілейний) фестиваль «Ремаркетинг» підготував для учасників нову концепцію і підсилив команду.

Символом та центральною ідеєю фестивалю цього року є лабіринт. Така концепція з'явилася через те, що товар сьогодні йде до споживача через складний лабіринт ринку, в якому маркетинг, PR і реклама допомагають вибрати найкоротший і найефективніший шлях.

Аудиторію заходу традиційно складають фахівці в області маркетингу, реклами і PR, керівники великого та середнього бізнесу, а також активні студенти, які із задоволенням приїжджають подивитися на все те «найсвіжіше», що відбувається в цій галузі в Харкові, в Україні і в світі.

Більше інформації тут.

 

Довідка: Міжнародний маркетинговий фестиваль «Ретаргетінг» є наймасштабнішим профільним заходом Східної України. Щорічно на фестивалі «Ремаркетинг» зустрічаються 500 фахівців в області маркетингу, реклами і PR. За сім років захід відвідали близько 4 тис. професіоналів та власників бізнесу, було прочитано 150 доповідей від експертів з України, Німеччини, Канади, Словенії, Росії.

 




Інформаційні платформи